izpis_h1_title_alt

Plastika ni fantastična: Primer okoljevarstvenega aktivizma v umetnosti / Plastika ni fantastična: Primer okoljevarstvenega aktivizma v umetnosti
ID Bassin, Ana (Avtor), ID Kamnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Velikonja, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,92 MB)
MD5: 2C0E055988675173221AA3B68C151B62
.mp4MP4 - Priloga, prenos (295,10 MB)
MD5: 93B49748015DBF38AA3B5B2966A31C9E
Opis: Animacija: Plastika ni fantastična

Izvleček
Magistrsko delo obravnava problematiko onesnaženja narave ter vlogo človeka v tem degradiranem okolju. V teoretičnem delu sem vzpostavila povezavo med trenutnim družbenogospodarskim sistemom in posledičnim spreminjanjem naravnega okolja. V stoletju tehnološkega napredka, je človek postal orodje gospodarskega sistema, ki zasleduje kolesje nenehne rasti. Včasih povsem razumljiva lokalna odvisnost od naravnih virov je prešla v globalno odvisnost. S tem se je potrošnikom zabrisala povezava med izdelki in ekološkimi posledicami neetične pridelave. Napredek je pravzaprav povzročil degradacijo naravnega okolja. Zdaj, dobro stoletje kasneje, so posledice izrabljanja več kot očitne. Drastične spremembe podnebja in onesnaženost z odpadki, so pričele odvzemati floro in favno, naš prvotni naravni življenjski prostor. Smo v obdobju reševanja okoljskega vprašanja, vendar se naša življenja niso zares nič spremenila. Obsesivno se posvečamo prekomernosti odpadkov, torej simptomom hiperprodukcije, medtem ko se z vzrokom za nastanek situacije pravzaprav ne ukvarjamo. V praktičnem delu naloge sem tako preko digitalne animacije predstavila povezanost med malim človekom in veliko naravo. Razkol v njunem odnosu pa poglabljajo privzgojene potrošniške navade. Koncept postavitve elementov sicer povzdiguje vsemogočno naravo, a obenem nakazuje na nesmiselnost hiperprodukcije plastičnih izdelkov, ki okoli nas vzpostavlja konflikt med vrednostjo življenja in vrednostjo materialnega.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, animacija, kapitalizem, potrošništvo, plastika, okoljevarstvo, aktivizem, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-142889 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.11.2022
Število ogledov:507
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLASTIC IS NOT FANTASTIC: An example of environmental activism in the arts / PLASTIC IS NOT FANTASTIC: An example of environmental activism in the arts
Izvleček:
The master's thesis deals with the issue of nature pollution and the role of humans in this degraded environment. In the theoretical part, I established a connection between the current economic and social system and the consequences on the natural environment. In a century of technological progress, humans have become a tool of an economic system that pursues the wheels of constant growth. The once perfectly understandable local dependence on natural resources has turned into a global dependence. This has blurred the link between products and the ecological consequences of unethical production. Progress has actually led to the degradation of the natural environment. Now, a good century later, the consequences of exploitation are more than obvious. Drastic climate change and waste pollution has begun to take away flora and fauna, our original natural habitat. We are in a period of resolving environmental issue, but our lives haven't really changed. We are obsessively focused on the excess of waste, i.e. to the symptoms of hyperproduction, while we are not dealing with the cause of the situation. In the practical part of the thesis, I presented the connection between a small person and a large nature through digital animation. The rift in their relationship, however, is deepened by cultivated consumer habits. The concept of the placement of elements elevates the almighty nature, but at the same time points to the futility of hyperproduction of plastic products, which creates a conflict between the value of life and the value of the material.

Ključne besede:visual communications, animation, capitalism, consumerism, plastic, environmentalism, activism, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj