izpis_h1_title_alt

Identifikacija potreb in analiza porabniške izkušnje prejemnikov e-novičnika: primer agencije Bfree koncerti : primer agencije Bfree koncerti
ID Špendal, Eva (Avtor), ID Petrovčič, Andraž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,62 MB)
MD5: 29A4753114896814B55597B2A02D037E

Izvleček
Ker je v Evropi GDPR zelo omejil pošiljanje tržnokomunikacijskih e-poštnih sporočil z večinoma promocijsko (tudi neželeno) vsebino, je veliko podjetij aktivnosti e-poštnega marketinga preusmerilo od neposrednega spodbujanja prodaje k ohranjanju odnosa s porabniki preko vsebinskih tržnokomunikacijskih e-poštnih sporočil, med katerimi prevladujejo e-novičniki. Pri slednjih sta ključnega pomena identifikacija potreb prejemnikov in ustvarjanje (dodane) vrednosti zanje skozi procese segmentiranja, personalizacije, prilagajanja e-poštnih sporočil, opolnomočenja prejemnikov, vsebine e-poštnih sporočil in vključene individualnosti prejemnika. V magistrskem delu sem preučevala e-poštni marketing agencije Bfree koncerti, njihov e-novičnik in z njim povezano porabniško izkušnjo prejemnikov. Izsledki fokusnih skupin so pokazali, da so prejemniki zelo zadovoljni z vsebinami Bfree e-novičnika. Bolj kot vizualni izgled jim je pomembna njegova vsebina, čeprav so tudi glede vizualne podobe podali nekaj predlogov za izboljšave (npr. poenotenje vizualne podobe e-novičnika in spletne strani, opredelitev barvne palete, opustitev uporabe blagovne znamke nakoncertu.si). Rezultati tudi kažejo, da prejemniki e-novičnika zelo dobro sprejemajo načine, kako agencija Bfree gradi odnose s porabniki s ciljem ustvarjanja (dodane) vrednosti zanje. To se potrjuje skozi izkazano zvestobo in pripadnost agenciji, ki so jo porabniki izpovedali v skupinskih pogovorih. V tem smislu bi bilo v prihodnje dobrodošlo v fokusne skupine vključiti širši krog prejemnikov Bfree e-novičnika, da bi lahko primerjali mnenja in izkušnje različnih skupin njihovih porabnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:analiza potreb porabnikov, fokusne skupine, e-novičnik, e-poštni marketing, vsebinski marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Špendal]
Leto izida:2022
Št. strani:114 str.
PID:20.500.12556/RUL-141596 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:366(043.2)
COBISS.SI-ID:127314179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.10.2022
Število ogledov:760
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Identification of needs and analysis of consumer experience of email newsletter recipients: The case study of Bfree concerts company : magistrsko delo
Izvleček:
Since European GDPR has restricted the sending of marketing communications emails with mostly promotional (even spam) content, many companies have shifted their email marketing activities from direct sales promotion to maintaining the relationship with consumers through content email marketing. Identifying the needs of recipients and creating (added) value through the processes of segmentation, personalization, customization, empowerment, email content and recipients inclusive individuality, became crucial. In my master's thesis, I studied the e-mail marketing of the agency Bfree concerts, their e-newsletter and consumer experience of e-newsletter recipients. The results of the focus groups showed that the recipients are very satisfied with the content of the Bfree e-newsletter, which is more important to them than its visual appearance, although they made some suggestions for visual appearance improvement (e.g. unifying the visual image of the e-newsletter and the website, defining the color palette, abandoning the use of the nakoncertu.si trademark). Building relationships with consumers and creating (added) value are crucial in the Bfree agency, which results in loyal and affilitate consumers, as expressed in the group discussions. Therefore, it would be reasonable to include a wider circle of e-newsletter recipients in future research, in order to be able to compare the opinions and experiences of different groups of their consumers.

Ključne besede:consumers needs analysis, focus groups, email newsletter, email marketing, content marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj