Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
A temporal perspective on staff support in the European Parliament
ID
Pegan, Andreja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(395,16 KB)
MD5: 8232272D9D19FE3788998ACEC73E93F6
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/07036337.2021.1942463
Galerija slik
Izvleček
This article analyses how the administrative-bureaucratic or staff support structures available to Members of the European Parliament (Secretariat officials, political group advisors and parliamentary assistants) changed in response to the formal development of the European Parliament into a legislature or parliamentarisation. Providing a temporal perspective, the aim is to explain bureaucratisation (as the processes whereby non-elected officials carry out elected representatives' duties and tasks) as it presents in the EP today. Based on interviews and other data, findings show that while changes to administrative-bureaucratic structures have not always been timely to EP's parliamentarisation, they strengthened the EP's administrative capacity incrementally. Arguing that administrative and political structures develop differently at given moments and infringe upon another, the article discusses the consequences of staff support for democracy. The analysis shows that the diversity of administrative structures is a source for maintaining democratic control in parliament and limiting bureaucratisation.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
administration
,
staff
,
bureaucratisation
,
European parliament
,
bureaucracy
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 511–529
Številčenje:
Vol. 44, no. 4
PID:
20.500.12556/RUL-141269
UDK:
005.731:061.1EU
ISSN pri članku:
0703-6337
DOI:
10.1080/07036337.2021.1942463
COBISS.SI-ID:
85258499
Datum objave v RUL:
27.09.2022
Število ogledov:
550
Število prenosov:
169
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of European integration = Revue d'intégration européenne
Skrajšan naslov:
Rev. intégr. eur.
Založnik:
Taylor & Francis
ISSN:
0703-6337
COBISS.SI-ID:
512255769
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
upravljanje
,
birokracija
,
zaposleni
Projekti
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:
Luxembourg National Research Fund (FNR)
Številka projekta:
1080494
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj