izpis_h1_title_alt

Primerjava formalnega in neformalnega glasbeno izobraževalnega sistema v Sloveniji : diplomsko delo
ID Kobilica, Maj (Avtor), ID Stanković, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (894,55 KB)
MD5: 9611C41DB4E1A2BB89B3ED2B7B2D7232

Izvleček
V Sloveniji ima posameznik možnost, da se udeleži širokega spektra tako formalnih, kot neformalnih glasbenih izobraževanj. Formalne glasbeno izobraževalne institucije, kot so javne glasbene šole, konservatorij za glasbo ter glasbena akademija, predstavljajo edino pot do formalne izobrazbe v glasbi, ki človeku omogoči bolj uspešno participacijo na trgu dela, bodisi kot glasbeni izvajalec, bodisi kot pedagog. V programe neformalnega glasbenega izobraževanja pa se lahko vpiše vsak, ki ima željo po nekem glasbenem znanju in je pripravljen plačati nekoliko višjo ceno. V tem diplomskem delu sem, z metodo intervjuja, pridobil vpogled v glasbeno izobraževanje v Sloveniji. Vzorec raziskovanja so sestavljale osebe, ki so bile tekom življenja včlanjene v katero koli izmed oblik glasbenega izobraževanja. Orisal sem strukturo formalnega in neformalnega glasbenega izobraževanja, podrobno pa opisal tudi njuno vsebino, torej kakšna teoretična in praktična znanja ponujata svojim uporabnikom. Poleg tega sem poizvedel o izkušnji, ki so jo učenci imeli z učnim procesom ter s kakšnimi prednostmi in slabostmi so ga označili.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:formalni glasbeno izobraževalni sistem, neformalno glasbeno izobraževanje, glasbeno učenje, glasbena znanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kobilica]
Leto izida:2022
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-141114 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018.54:78(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:123101699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2022
Število ogledov:777
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of formal and informal music education system in Slovenia
Izvleček:
Slovenia offers a wide array of formal and informal music education programs for individuals to take part in. Formal music education institutions, such as public music schools, conservatory of music and music academy, represent the only way to attain formal music education, which makes it easier for an individual to pursue a career as a musical performer or educator. On the other hand, anybody can enrol in informal music education, as long as they want to learn some music knowledge and are willing to pay a higher price. In this thesis I gained insight into music education in Slovenia, using interview as the method of my research. The sample consisted of individuals who, during their lifetime, participated in any form of music education. I portrayed the structure of formal and informal music education and outlined its content, in a way of theoretical and practical musical knowledge that is being conveyed to students. In addition to this, I gained an understanding of students impressions regarding their education, including advantages and weaknesses they themselves recalled.

Ključne besede:formal music education system, informal music education, music learning, music knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj