izpis_h1_title_alt

Vpliv ekološkega trženja naravne kozmetike na potrošnika : diplomsko delo
ID Čepon, Špela (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cepon4049.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, ekologija, varstvo okolja, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Čepon]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 44 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14067 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19097574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1655
Število prenosov:328
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, ecology, environmental protection, business communication, sales promotion, consumer behaviour, trademarks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj