izpis_h1_title_alt

The inclusion of CLIL in primary-school EFL coursebooks
ID Mojškrc, Lara (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (32,23 MB)
MD5: AB44266A230952EBB96CC357BC3B12F5

Izvleček
Content and language integrated learning (CLIL) is an approach that combines the learning of content and language. There are various CLIL models and CLIL materials are a common feature of EFL coursebooks. This MA thesis examines the problems of defining CLIL, CLIL methodology, the benefits and challenges of CLIL, and the characteristics of CLIL materials. The empirical part consists of an analysis of six EFL coursebooks that are used in Slovenian primary schools. The discussion presents the results of the analysis: while the analysed coursebooks follow CLIL principles to various extents, the included CLIL contents all leave room for improvement.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:content and language integrated learning (CLIL), English as a foreign language (EFL), EFL coursebooks, coursebook analysis, primary school
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140323 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:123651843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2022
Število ogledov:282
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vključevanje celostnega vsebinsko-jezikovnega učenja v osnovnošolske učbenike za angleščino
Izvleček:
Celostno vsebinsko-jezikovno učenje (CLIL) je pristop, ki združuje učenje vsebine in jezika. Obstajajo različni modeli celostnega vsebinsko-jezikovnega učenja in gradiva, temelječa na tem pristopu, so pogosto vključena tudi v učbenike za angleščino kot tuji jezik. Magistrska naloga proučuje probleme definiranja celostnega vsebinsko-jezikovnega učenja, metodologijo tega pristopa, njegove prednosti in izzive ter značilnosti gradiv. Empirični del vsebuje analizo šestih učbenikov, ki se v slovenskih osnovnih šolah uporabljajo pri pouku angleščine. V diskusiji so predstavljeni rezultati analize: čeprav analizirani učbeniki v različnem obsegu sledijo CLIL načelom, vključena gradiva puščajo prostor za izboljšave.

Ključne besede:celostno vsebinsko–jezikovno učenje (CLIL), angleščina kot tuji jezik, učbeniki za angleščino kot tuji jezik, analiza učbenikov, osnovna šola

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj