izpis_h1_title_alt

Vloga prostovoljcev v poučevanju slovenščine kot drugega jezika na primeru Slovenske filantropije : diplomsko delo
ID Zupanič, Julijana (Avtor), ID Pirih Svetina, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (926,47 KB)
MD5: 4115FAA34282124BEC6ABF2FEC53E2BB

Izvleček
Prostovoljsko poučevanje običajno poteka brez učnih načrtov in natančnih vsebinskih poročil o delu. Po kratki opredelitvi temeljnih pojmov (slovenščina kot drugi jezik, integracija, prostovoljstvo) sem v empiričnem delu tako skušala pridobiti podatke o pristopih poučevanja s pomočjo vprašalnika za prostovoljce Slovenske filantropije. Zanimalo me je predvsem, kako zahtevne naloge opravljajo prostovoljci, kako se njihovo delo povezuje s formalnimi oblikami jezikovnega poučevanja in preverjanja znanja, katera gradiva ob delu uporabljajo, katerim elementom poučevanja dajejo prednost ter kako se teoretični model vlog prostovoljcev v jezikovnem izobraževanju priseljencev, nastal v okviru mednarodnega projekta VIME, udejanja v praksi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, prostovoljstvo, Slovenska filantropija, poučevanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Zupanič]
Leto izida:2022
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-140311 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243:005.966.2
COBISS.SI-ID:125345027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2022
Število ogledov:357
Število prenosov:34
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Volunteers in teaching Slovene as a second language on Slovenska filantropija
Izvleček:
Volunteer teaching usually doesn't include curriculums or detailed work reports. Therefore I have, after a brief definiton of main concepts (Slovene as a second language, social integration, volunteering), tried to obtain information about teaching approaches with the help of questionnaire for volunteers on Slovenska filantropija. I was mainly interested in how demanding tasks performed by the volunteers are, how their work is connected with formal forms of language teaching and examination, which study material they use, which elements of teaching they give priority to and how the theoretical model with possible roles of volunteers in migrant language education, formed in international project VIME, is realised in praxis.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, volunteering, Slovenska filantropija, teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj