izpis_h1_title_alt

Vpliv sistema kakovosti na zadovoljstvo strank in zaposlenih : magistrsko delo
ID Treven-Bončina, Gabrijela (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/treven3935.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, javni sektor, management, upravljanje, kvaliteta, odličnost, standardi, zadovoljstvo, kadri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Treven-Bončina]
Leto izida:2009
Št. strani:IV, 89 str.
PID:20.500.12556/RUL-14002 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:19004646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:861
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, public sector, management, management and control, quality, excellence, standards, satisfaction, personnel

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj