izpis_h1_title_alt

Karakterizacija dinamskih lastnosti vibroizolacije v okviru dinamskega podstrukturiranja
ID Tacer, Marko (Avtor), ID Čepon, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,88 MB)
MD5: 36D7A3965A7989130E462415BA53EE06

Izvleček
Blažilniki avtomobilskega motorja so pomemben vibroizolacijski element, ki predstavlja prenosno pot vibracij od aktivno vibrirajočih komponent do pasivnih podstruktur. Vibracije in hrup še posebej v avtomobilski industriji predstavljata veliko vlogo pri presoji kvaliete izdelka, zato se razvoj novih produktov nagiba k natačni karaterizaciji njihovih dinamskih odzivov. V tem delu je prikazan postopek karakterizacije blažilca s pomočjo metod dinamskega podstrukturiranja. Ta omogoča popis dinamske togosti blažilca v translatornih in rotacijskih prostostnih stopnjah. Z eksperimentalnimi meritvami je preverjena uporabnost metode in pridobljena karakteristika dotičnega blažilca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dinamsko sklapljanje, podstrukturiranje v frekvenčni domeni, frekvenčne prenosne funkcije, gumijasti blažilnik, dinamična togost
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Tacer]
Leto izida:2022
Št. strani:X, 24 f.
PID:20.500.12556/RUL-139962 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.42:519.61(043.2)
COBISS.SI-ID:123748611 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2022
Število ogledov:352
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dynamic properties characterization of vibro-isolation in the context of dynamic substructuring
Izvleček:
Car engine mounts are an important vibro-isolation element, which serves as a vibration path from actively vibrating components to passive substructures. Vibrations and noise represent a major part of quality assessment, especially in the automotive industry, therefore new product development tends to define dynamic characteristics even more precisely. This thesis presents a characterization process of a rubber damping engine mount with a dynamic substructuring method. It allows the acquirement of dynamic stiffness in both translatory and rotational degrees of freedom. We verified used methods with our experimental characterization of a commonly used engine mount.

Ključne besede:dynamic coupling, frequency based substructuring, frequency response functions, rubber damper, dynamic stiffness

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj