izpis_h1_title_alt

Obremenitveni kolektivi letala Cessna 172 pri tipičnih režimih leta
ID Rupnik, Nina (Avtor), ID Šeruga, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Nagode, Marko (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,92 MB)
MD5: 94EF9CF4204748201D9D7304B19C9833
.pdfPDF - Priloga, prenos (1,08 MB)
MD5: DCFD05E41FEC89AF07927CC3EFCE1E5B

Izvleček
V nalogi obravnavamo, kakšni poteki obremenitev se pojavljajo pri različnih vrstah režimov letenja (vzletanje, vzpenjanje, vodoraven let, spuščanje in pristajanje). Najpomembnejši dejavnik pri obremenitvah letala so aerodinamične sile, ki so predstavljene skupaj z vsemi dejavniki, ki vplivajo nanje. Za ugotovitev poteka obremenitev smo opravili meritve pospeška s pomočjo pospeškomera LSM6DSO. Meritve smo vzorčili na letalu Cessna 172, ki je letelo standardne šolske kroge. Nato so bili ti podatki preneseni v program, ki je bil razvit za obdelavo teh podatkov s števno metodo prehodov prek nivojev. Metoda izloči obremenitvene cikle, ki ne vplivajo na obremenitev letala. Ugotovili smo, da se največje obremenitve, pojavijo pri pristanku, drugi režimi prikazujejo manjši, a med seboj precej podoben potek obremenitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:obremenitveni kolektivi, števna metoda, meritev pospeška, obremenitveni cikli, tipični režimi leta, Cessna 172, aerodinamične sile
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Rupnik]
Leto izida:2022
Št. strani:XXIV, 58 str.
PID:20.500.12556/RUL-139870 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.7.016:531.768(043.2)
COBISS.SI-ID:134923011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2022
Število ogledov:467
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Load spectra at typical flight regimes of airplane Cessna 172
Izvleček:
In this thesis, we examine what loads appear with different types of flight regimes (take-off, climb, cruise, descent and landing). The aerodynamic forces, which are presented along with any factors that may affect them, represent the most important factor in aircraft loads. To determine the aircraft’s load, we performed acceleration measurements by using the LSM6DSO. The measurements were sampled on the Cessna 172 airplane, which was flying standard training laps. This data was transferred to the software developed for processing the data by using the level crossing cycle counting method. This method eliminates loading cycles that do not affect aircraft loading. Our research confirmed that the highest loads occur at landing, while the other regimes show a smaller, but rather similar load pattern.

Ključne besede:load spectra, cycle counting method, acceleration measurements, load cycles, typical flight regimes, Cessna 172, aerodynamic forces

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj