izpis_h1_title_alt

Učenje parkiranja avtomobila v simulatorju z algoritmom DDPG
ID ROZMANIČ, TINE (Avtor), ID Žabkar, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,41 MB)
MD5: E39555552549BFD8D0D516AF0DEC77E1

Izvleček
Diplomska naloga raziskuje problem parkiranja avtomobila v simulatorju s pomoˇcjo algoritma spodbujevanega uˇcenja DDPG. V nalogi se spoznamo s teoretiˇcno podlago spodbujevanega uˇcenja in nevronskih mreˇz ter si bolj podobno pogledamo algoritem DDPG. Glede na pridobljeno znanje implementiramo agenta, ki parkira na praznem parkiriˇsˇcu. Primerjamo, kako se razliˇcne arhitekture nevronske mreˇze obnesejo na problemu in kako globina in ˇsirina mreˇze vplivata na rezultate. Primerjamo jih na podlagi odstotka uspeˇsnih parkiranj, povpreˇcnega ˇstevila korakov za uspeˇsno parkiranje in poti, ki jih avtomobil opravi med parkiranjem. Najbolj uspeˇsna arhitektura je problem parkiranja in nakljuˇcne toˇcke reˇsila 100-odstotno v povpreˇcno 20 korakih. To arhitekturo smo testiral ˇse na poligonih z ovirami, ki so predstavljali postopno teˇzje oblike ˇcelnega, vzvratnega in boˇcnega parkiranja. Rezultati so obetavni in ponujajo moˇznost za nadaljnje raziskovanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spodbujevano učenje, DDPG, nevronske mreže, globoko učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-139807 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:121854467 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2022
Število ogledov:400
Število prenosov:1233
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning to park a car in a simulator using DDPG algorithm
Izvleček:
The thesis explores the problem of parking inside a simulator with the help of a reinforcement learning algorithm DDPG. We get familiar with the theoretical background of reinforcement learning, neural networks, and an in-depth knowledge of DDPG. Based on our knowledge we implement an agent capable of parking in an empty parking lot. We compare different neural network architectures and how changing the depth and width affect the results. We compare the results based on the percentage of successful episodes, the average steps necessary for a successful episode, and the paths the car made during parking. The most successful architecture solved the problem of parking from a random starting point 100% and in on average 20 steps. We then tested this architecture on courses with obstacles that represented gradually harder degrees of difficulty for perpendicular, reverse and parallel parking. The results are promising and offer room for further research and development

Ključne besede:reinfocment learning, DDPG, neural network, deep learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj