izpis_h1_title_alt

Celostna grafična podoba podjetja FINSVET
ID Klemenčič, Eva (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,20 MB)
MD5: F6511322EFC54C7C63ED6C7D81FEF220
.pdfPDF - Priloga, prenos (1018,18 KB)
MD5: 7660EA7C4E5E1E859F00DC940298C9F9

Izvleček
Namen diplomskega dela je izdelati premišljeno in reprezentativno celostno grafično podobo za izbrano podjetje po njihovih zahtevah, ki bodo dvignile njihovo profesionalnost in prepoznavnost. V teoretičnem delu smo predstavili pojem celostna grafična podoba in njene glavne elemente: logotip, tipografijo, barve, poslovne tiskovine in priročnik celostne grafične podobe. V eksperimentalnem delu smo analizirali in primerjali logotipe konkurenčnih podjetij za smernice pri oblikovanju našega logotipa in predstavili podjetje ter njihove želje. Izdelavo logotipa smo začeli s skiciranjem na papir in potem prenesli v program Adobe Illustrator. Izdelali smo več različic, med katerimi je naročnik po svojih željah izbral najbolj ustrezno. Oblikovali smo še ostale glavne elemente celostne grafične podobe. Pri tem smo uporabljali še Adobe programa Photoshop in InDesign. Oblikovali smo celostno grafično podobo. Poslovne tiskovine so pripravljene do nivoja, da se podjetje lahko z njimi začne predstavljati na trgu. V sedanjem času je dobro oblikovana celostna grafična podoba eden ključnih dejavnikov za uspeh podjetja, saj ta bistveno pripomore k promociji, ugledu in profesionalnosti podjetja. Izdelana mora biti premišljeno, saj lahko le tako dobro predstavlja pravo identiteto podjetja in ga loči od konkurence.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:barve, celostna grafična podoba, logotip, vizitka
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-139654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.09.2022
Število ogledov:362
Število prenosov:136
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity of company FINSVET
Izvleček:
The purpose of the bachelor’s thesis is to create a thoughtful and representative corporate visual identity for a company according to its requirements, which will raise the professionalism and recognition of the company. In the theoretical part, we presented the term corporate visual identity and its key elements, such as logo, typography, colors, printed matters, and corporate design manual. In the experimental part, we analyzed and compared logos of competitive companies for guidelines in designing our logotype and presented the company and their wishes. We started creating the logo by sketching it on paper and then transferred it to Adobe Illustrator. We made several versions, among which the client chose the most suitable one according to his wishes. We also designed other key elements of the corporate identity using Adobe's Photoshop and InDesign programs. We designed the corporate visual identity and prepared business cards, mailing lists, and envelopes so that the company can start presenting itself. At present, a well-designed corporate visual identity is one of the key factors for the company's success because it significantly contributes to the promotion, reputation, and professionalism of the company. It must be made thoughtfully because only then can represent the true identity of the company and differentiate it from the competition.

Ključne besede:business card, colors, corporate visual identity, logo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj