izpis_h1_title_alt

Estetska identiteta in njena fluidnost v kontekstu družbenih omrežij : diplomsko delo
ID Čebular, Staš (Avtor), ID Krašovec, Primož (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hribar Sorčan, Valentina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (850,09 KB)
MD5: FA69625EF8C81EE04E94EE1AF3D5ED88

Izvleček
Identiteta in načini, kako posameznik dojema, oblikuje in predstavlja sebe, so skozi čas podvrženi številnim spremembam in vse večji svobodi izbire. Na ozadju družbenozgodovinskih sprememb v razvoju kapitalizma, moderne in postmoderne, me bo v zaključnem delu zanimalo, kako k nadaljnjim preobrazbam identitete prispeva razvoj novih medijev, zlasti družbenih omrežij. Ta predstavljajo nova območja družabnosti, znotraj katerih smo vsakodnevno aktivni, in vplivajo na to, kako razumemo sebe in oblikujemo svoje identitete. Ob nenehni interakciji z vsebino različnih uporabnikov v spletnih okoljih in prostih rigidnih okvirjih, ki so v preteklosti določali identiteto posameznika, slednja postane vse bolj fluidna, fragmentarna in podvržena nenehnemu nadgrajevanju ter ustvarjanju novih vlog in odnosov. Diplomsko delo predpostavlja, da družbene platforme in nove tehnologije ponujajo nove možnosti identitetnega izraza, hkrati pa nadaljujejo določene procese, ki so se začeli že v preteklosti. Osrednje mesto v komunikaciji na družbenih omrežjih pridobijo avdiovizualne vsebine, z njimi se razvije estetska senzibilnost uporabnikov. Estetika postaja filter, skozi katerega posameznik razume sebe in svoje prakse, na podlagi katerih se na družbenih omrežjih oblikujejo estetske skupnosti, s katerimi se posameznik lahko prosto identificira.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:identiteta, družbena omrežja, estetika, postmoderna, fluidnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Čebular]
Leto izida:2022
Št. strani:58 str.
PID:20.500.12556/RUL-139495 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:[159.923.2:111.852]
COBISS.SI-ID:122917123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.09.2022
Število ogledov:683
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Aesthetic Identity and its Fluidity in the Context of Social Media
Izvleček:
Identity and the ways people perceive, develop, and represent themselves have been subjected to numerous changes and greater freedom of choice throughout history. This diploma paper focuses on how, in the background of socio-historical changes of capitalism, modernism, and postmodernism, the transformation of identity is influenced by the development of new media, especially social media. These represent new areas of sociability, in which we are active on a daily basis, and they influence how we understand ourselves and form our identity. Constantly interacting with content from different users online and free from the rigid frameworks that have defined individual's identity in the past, the identity becomes increasingly fluid, fragmented, and subject to constant upgrading and the creation of new roles and relationships. This paper assumes that social platforms and new technologies offer new ways of identity expression and continue specific processes which started in the past. Audio-visual content takes centre stage in social media communication, developing users' aesthetic sensibilities. Aesthetics becomes a filter through which an individual perceives themselves and their practices, and on the basis of which aesthetic communities are formed on social networks, which the individual can freely identify with.

Ključne besede:identity, social media, aesthetics, postmodernism, fluidity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj