izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva zaposlenih med pandemijo covid-19 v izbranem podjetju : diplomsko delo
ID Vojska, Ema (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,18 MB)
MD5: 9A1817E559A97C24B94D6711CC363EFE

Izvleček
Zadnji dve leti je bilo življenje zaradi pandemije, ki jo je povzročila bolezen covid-19, precej drugačno. Poleg vpliva na javno zdravje je koronavirusna bolezen povzročila tudi velik gospodarski šok. Podjetja so morala poleg vzdrževanja poslovnih procesov skrbeti tudi za zdravje in zadovoljstvo zaposlenih. Namen diplomskega dela je bil analizirati vpliv pandemije koronavirusne bolezni covid-19 na zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju in poudariti dejavnike, ki so na zadovoljstvo najbolj vplivali. Za raziskavo smo se odločili na temelju tega, da bi omogočili večji vpogled v zadovoljstvo zaposlenih med pandemijo in prispevali k zagotavljanju zadovoljstva ob možni ponovitvi pandemije in drugih kriznih dogodkih. S pomočjo anketiranja zaposlenih smo poskušali dobiti dejanski vpogled v to, kako so ukrepi in virus vplivali na zadovoljstvo. Raziskovalni pristop je temeljil na analizi podatkov, ki smo jih pridobili iz anketnega vprašalnika, podanega med zaposlene. Pridobljene podatke smo statistično obdelali glede na demografske podatke in dejavnike, ki so vplivali na zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati so pokazali, da je pandemija vplivala na zadovoljstvo zaposlenih. Zaposleni so bili najmanj zadovoljni z ukrepi in delovnimi razmerami med pandemijo, saj je bilo zaradi njih delo oteženo. Posledično je to pripeljalo tudi do slabšega razpoloženja v podjetju. Ugotovili smo, da so bili mlajši zaposleni bolj nezadovoljni z ukrepi kot starejši. Diplomsko delo je prispevek za uspešno poslovanje podjetja med obdobjem pandemije, saj nam poda vpogled v dejavnike ki so najbolj vplivali na zadovoljstvo in bi jih bilo potrebno še izboljšati. Ob možni ponovitvi pandemije, bo podjetje ugotovitve lahko uporabilo kot pomoč ali iztočno točko pri oblikovanju načrtov za ohranjanje zadovoljstva.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo zaposlenih, covid-19, motivacija, organizacijska klima, dejavniki zadovoljstva, vpliv pandemije na zadovoljstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Vojska]
Leto izida:2022
Št. strani:X, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-139473 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.101.32:616.98:578.834(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:120803331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2022
Število ogledov:436
Število prenosov:100
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Job satisfaction analysis during covid-19 pandemic in selected organisation
Izvleček:
For the past two years, life has been quite different due to the pandemic caused by the disease covid-19. In addition to the impact on public health, the coronavirus disease has also caused a major economic shock. In addition to maintaining business processes, companies also had to take care of the health and satisfaction of employees. The purpose of the thesis was to analyze the impact of the covid-19 pandemic on the satisfaction of employees in the selected company and to highlight the factors that had an impact on satisfaction. We decided on the research based on the fact that the company itself did not conduct a satisfaction analysis during the pandemic. The findings and suggestions obtained will help the company in the event of a possible recurrence of the pandemic. With the help of employee surveys, we tried to get an actual insight into how the measures and the virus affected satisfaction. The research approach was based on the analysis of data obtained from a survey questionnaire given to employees. We statistically processed the obtained data according to demographic data and factors that influenced employee satisfaction. The results showed that the pandemic affected employee satisfaction. Employees were the least satisfied with the measures and working conditions during the pandemic, as they made work more difficult. As a result, this also led to a worse mood in the company. We found that younger employees were more dissatisfied with the measures than older ones. The latter are a higher risk group, for whom compliance with measures and protection of their health are more important. The thesis is a contribution for companies, in the event of a possible recurrence of the pandemic, which they will be able to use as an aid or a starting point in creating plans to maintain satisfaction.

Ključne besede:employee satisfaction, covid-19, motivation, organizational climate, factors of satisfaction, impact of the pandemic on satisfaction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj