izpis_h1_title_alt

Osebna blagovna znamka vodilnih managerjev v času gospodarske krize : diplomsko delo
ID Gabrič, Edita (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/gabric348.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, manager, blagovne znamke, trženje, konkurenčnost, krize
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Gabrič]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 28 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13896 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:18901222 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1211
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:management, manager, trademarks, marketing, competitivity, crises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj