izpis_h1_title_alt

Otrokova pravica do izobraževanja v času epidemije Covida-19
ID Pečnik, Pascale Emily (Avtor), ID Lukšič, Andrej (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1009,09 KB)
MD5: 472A745EC1FD83BA59808E11502743FD

Izvleček
Epidemija covida-19 posega v vse pore družbenega življenja in spreminja obstoječe strukturne pogoje in razmerja moči znotraj kapitalistične države. Pri tem spreminja in omejuje tudi obstoječe oblike človekovih in otrokovih pravic, oblikovane v sodobnem družbeno-produkcijskem sistemu. V pričujočem članku na teoretski ravni raziskujemo spremembo razmerja med strukturo in delovanjem skozi spremembo razmerij moči in si prizadevamo identificirati dejavnike, ki znotraj procesa sprememb najbolj vplivajo na uresničevanje otrokove pravice do izobraževanja v času epidemije. Pri tem uporabljamo morfogenetski pristop Margaret Archer (1996: 279), ki pravi, da sta struktura in delovanje sicer v soodvisnosti, a delujeta na dva različna načina in ju je tako potrebno tudi preučevati

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:struktura, izobraževanje, otrokove pravice, politična moč, covid-19
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:31.12.2021
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 971–990, 1154-1155
Številčenje:Letn. 58, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-138730 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:342.733-053.2:[616-036.22:578.834]
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.58.3.971-990 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:90438659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.08.2022
Število ogledov:447
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children’s right to education during the COVID-19 epidemic
Izvleček:
The COVID-19 epidemic has affected all pores of social life and changed the existing structural conditions and power relations within the capitalist state. In the process, it has also altered and restricted the forms of human and children’s rights established in the modern social-production system. In the article, we study the changed relationship between the structure and the function of the changing power relations on the theoretical level and strive to identify the factors with the greatest influence on the exercise of children’s right to education during the epidemic. To this end, we adopt the morphogenetic approach of Margaret Archer (1996: 279) who states that structure and function indeed work interdependently in two different ways and that, therefore, they must be studied

Ključne besede:structure, education, children's rights, political power, covid-19

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj