izpis_h1_title_alt

Intenzivni tečaj slovenščine : za jezikovno samozavestne dijakinje in dijake, priseljene v Slovenijo
ID Vižintin, Marijanca Ajša (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,51 MB)
MD5: F4A721B419A1F9CA7D0E1013F4F88B6E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku so predstavljene izbrane izkušnje z izvedbo intenzivnega tečaja slovenščine kot drugega jezika na petih srednjih šolah. Izvedba tovrstnih tečajev je bila mogoča po uvedbi novega Pravilnika o tečaju slovenščine za dijake v srednjih šolah (2018). Tečaji so bili večinoma izvedeni v dopoldanskem času med poukom. Tečaj predstavlja del prilagoditev, zapisanih v dijakovem osebnem izobraževalnem načrtu, v začetnem obdobju vključevanja dijakov priseljencev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, priseljenci, srednješolci, dijaki, slovenščina, jezikovni tečaji, intenzivni tečaji, osebni izobraževalni načrt
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 503-511
PID:20.500.12556/RUL-138271 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:314.15-053.6(497.4):[811.163.6\'243:37]
DOI:10.4312/Obdobja.38.503-511 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:45593389 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2022
Število ogledov:291
Število prenosov:71
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Selected experiences with intensive language courses of Slovene as a second language at five secondary schools are presented. These courses were conducted after the introduction of new Rules on Slovene language courses for secondary school students (2018), mostly in the morning during class. Language courses for migrant students are considered as part of the adjustment at the beginning of the integration period, which are included in individual education plans for migrant students.

Ključne besede:Slovenija, migrants, students, upper secondary schools, Slovene language, intensive language courses, individual education plan

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj