izpis_h1_title_alt

Uloga razvojnog korpusa pisanog jezika u formulisanju, praćenju i dostizanju obrazovnih standarda u oblasti pisano izražavanje
ID Moskovljević Popović, Jasmina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,03 MB)
MD5: 773F6EBBFB53C3DC8AD32128EC5148A6
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pridobitev ustreznih znanj in veščin v ravnanju s pisnim jezikom se ocenjuje kot ena ključnih in nujnih kompetenc, ki jo je treba obvladati v procesu izobraževanja, ne glede na to, ali gre za usvajanje maternega ali tujega jezika. Končni cilji tega razvojnega procesa se v večini izobraževalnih sistemov formulirajo v obliki ustreznih standardov. Eden od načinov spremljanja stopnje realiziranosti posameznih standardov in njihovega uresničevanja v celoti je primerjanje proklamiranih ciljev na področju razvoja kompetenc za pisno komunikacijo s podatki iz razvojnega korpusa pisnega jezika. Osnovni cilj tega prispevka je obravnava in analiza možne vloge razvojnega korpusa pisnega jezika v formuliranju in realizaciji standarda na področju pisnega izražanja.

Jezik:Srbski jezik (cirilica)
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 495-501
PID:20.500.12556/RUL-138270 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.41\'271.1
DOI:10.4312/Obdobja.38.495-501 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:45109507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2022
Število ogledov:267
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Acquiring the relevant knowledge and skills for using written language efficiently and effectively is among the key and necessary competencies that have to be developed in the educational process involving both mother tongue and foreign language acquisition. In the majority of educational systems, the ultimate goals of this developmental process have been explicitly stated as learning standards. Comparing the proclaimed goals in the area of developing written communication competencies with the data from the developmental corpus of written language is one important way to monitor the level of realisation of particular standards as well as their full implementation. The main aim of this paper is to explore and analyse the major role that the developmental corpus of the written language may have in formulating, monitoring and achieving the learning standards in the content area of Writing.

Ključne besede:srbščina, pisni jezik, izobraževalni standardi, razvojni korpus RAKOPS, Serbian language, written language, educational standards, developmental corpus RAKOPS

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj