izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Cerkno : diplomsko delo
Primožič, Mateja (Avtor), Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/primozic256.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Cerkno, zadovoljstvo, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:[M. Primožič]
Št. strani:II, 26 str., 11 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:640
COBISS.SI-ID:18803174 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1200
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, hotel industry, enterprises, satisfaction, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj