izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Cerkno : diplomsko delo
ID Primožič, Mateja (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/primozic256.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Cerkno, zadovoljstvo, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Primožič]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 26 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13790 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640
COBISS.SI-ID:18803174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2921
Število prenosov:314
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, hotel industry, enterprises, satisfaction, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj