izpis_h1_title_alt

Leksika in njena raba pri organizaciji in poteku učnega procesa : magistrsko delo
ID Trifunović, Dajana (Avtor), ID Žele, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (580,11 KB)
MD5: 91C61319BE2E02A0AF449742FD29CB92

Izvleček
V magistrski nalogi je najprej narejen kratek pregled objavljenega strokovnega gradiva o osnovnih pojmih, ključnih za analitični del naloge, to so učni proces, njegova organizacija, leksemi znotraj pomenotvorja in besedotvorja. Na podlagi teoretičnega dela sem analizirala lastno gradivo. To so tri organizacije učnega procesa, tj. učne priprave, in prepis mojega govora med izvajanjem pouka. Za analizo sem izbrala lekseme, ki usmerjajo pouk, in sicer tiste, s katerimi sem pritrjevala učencem. Poleg teh sem analizirala tudi lekseme, ki poimenujejo štiri glavne dejavnosti sporazumevanja, to so poslušati, govoriti, brati in pisati. Nazadnje sem analizirala tudi lekseme, ki so se pogosto pojavljali in so bili prekrivni v organizaciji in poteku učnega procesa, pri čemer sem ločeno obravnavala eno- in večbesedne.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, leksem, pomenotvorje, besedotvorje, organizacija učnega procesa, učni proces
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Trifunović]
Leto izida:2022
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/RUL-137788 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'373.611
COBISS.SI-ID:116279043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.07.2022
Število ogledov:747
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Vocabulary and its use in the organization and course of the learning process
Izvleček:
The first part of my dissertation focuses on reviewing literature about the basic concepts, pivotal for the anakytical part of the thesis which are the teaching process, it's organizationa and lexemes, within word formation and semantics. Based on the theorethical part i reviewed my own material, which were three lesson plans, as well as a transcription of my speech, during the lessons themselves. For analysis I picked the lexemes that guide the class, with a focus on those that are affirmative to students, Aside form that, In analized the lexems, which correspond to the four main parts of communication, listening, speaking, writting and reading, Lastly, I also analized the lexemes, which appeared often and were present both within the preparation and the execution of the teaching process, separating those comprising of more than one word.

Ključne besede:Slovene, lexeme, semantics, word formation, lesson plans, learning process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj