izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva zaposlenih na Finančni upravi Republike Slovenije : diplomsko delo
ID Učakar, Aleksandra (Avtor), ID Umek, Lan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (957,74 KB)
MD5: 8B9F65A9E9EBEA5797C4163E97DE2FC2

Izvleček
Zadovoljstvo zaposlenih je eden izmed najbolj ključnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost in učinkovitost organizacije. Vsaka organizacija bi morala vlagati v svoje zaposlene, da jim zagotovi kar se da veliko zadovoljstvo, saj to prinese zadovoljstvo tudi organizaciji, hkrati pa ji zagotovi večji dobiček. Namen diplomskega dela je raziskati stopnjo zadovoljstva zaposlenih na Finančni upravi Republike Slovenije urad Ljubljana ter opredeliti, kateri dejavniki so tisti, ki prinašajo veliko zadovoljstva zaposlenim, ter kateri ga prinašajo najmanj oziroma prinašajo nezadovoljstvo. Kot pomoč pri raziskavi diplomskega dela je bila uporabljena metoda anketiranja. Rezultati analize so pokazali, da so anketiranci v organizaciji, ki so zaposleni pod 20 let s povprečno oceno 4,1 zadovoljni medtem, ko so anketiranci, ki so zaposleni nad 20 let s povprečno oceno 3,8 srednje zadovoljni. Kar pomeni, da organizacija dela v pravi smeri za zagotavljanje zadovoljstva, vendar pa bi morala nekatera področja vseeno izboljšati. Anketiranci, so najbolje ocenili dejavnika varnost pri delu (4,3) ter delovni čas (4,3). Najslabše pa so ocenili dejavnik nagrade s povprečno oceno 2,8. Anketiranci so imeli možnost ocenjevanja zadovoljstva z ocenami od 1 do 5.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo zaposlenih, Finančna uprava Republike Slovenije, dejavniki zadovoljstva, delovno mesto, organizacija, napredovanje, izobraževanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Učakar]
Leto izida:2022
Št. strani: IX, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-137697 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:351.72:005.962:331.101.32(497.4Ljubljana)
COBISS.SI-ID:118741507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.06.2022
Število ogledov:673
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of satisfaction of employees at the Financial Administration of the Republic of Slovenia
Izvleček:
Employee satisfaction is one of the best key factors that affects the performance and efficiency of organization. Every organization should invest in its employees by providing them with greater satisfaction as it brings satisfaction to the organization as well maximum profits. The purpose of the diploma us to investigate the level of employee satisfaction at the Financial Administration of the Republic of Slovenia in the Ljubljana unit an also to determine which factors are those that bring a lot of satisfaction to employees and which bring the least or dissatisfaction. A survey method was used to help with the research of the diploma thesis. The results of the analysis showed that respondents in the organization who are employed under 20 years with an average grade of 4,1 are satisfied, while respondents who are employed over 20 years with an average grade of 3,8 are moderately satisfied. Which means that the organization is working in the right direction to ensure satisfaction, but some areas should still improve. Respondents rated factors safety at work (4,3) and working time (4,3) the best. The worst factor was the award factor with an average score of 2,8. Respondents had the opportunity to rate satisfaction from 1 to 5.

Ključne besede:employee satisfaction, Financial Administration of the Republic of Slovenia, satisfaction factors, job, organization, promotion, education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj