izpis_h1_title_alt

Skaliranje igre Minecraft z uporabo Kubernetes
ID MITIČ, MIHA (Avtor), ID Ciglarič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pančur, Matjaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (340,92 KB)
MD5: 86C39CEFC055058DECC422192D1E19B4

Izvleček
Strežniki za igro Minecraft so zaradi narave igre omejeni na glavno nit programa, saj je mnogo opravil potrebno izvajati sinhrono.To preprečuje večje število igralcev v eni igri.V diplomskem delu rešujem ta problem s skaliranjem igre preko uporabe gruče Kubernetes.S tem se problemu učinkovito izognemo, potrebno pa je poudariti, da rešitev ni brez kompromisov.S to rešitvijo vsi igralci niso več povezani v skupen svet, temveč so razdeljeni med več svetov.Rešitev je primerna v situacijah, kjer ta kompromis ne vpliva na kvaliteto doživetja igranja.Cilj rešitve je višje število igralcev povezanih v omrežje, ter s tem boljša izkoriščenost celotnega računalniškega sistema.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:minecraft, kubernetes, vsebnik, skaliranje, operater
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-137425 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:113266179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.06.2022
Število ogledov:1910
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Scaling Minecraft using Kubernetes
Izvleček:
Due to the nature of the game, Minecraft servers are limited to the main thread, as many tasks are required to completed synchronously.This in turn prevents larger number of players on a single server.I attempt to evade the problem by scaling the game using a Kubernetes cluster.With that, the problem can be efficiently avoided, but it is important to mention that the solution is not without compromise.With this solution, players are no longer connected to the same world, but are split among multiple.The solution is applicable in situations where the compromise does not affect the quality of gameplay.The goal of this work is to increase the number of players connected to a unified network of servers and with that taking a higher advantage of system resources.

Ključne besede:minecraft, kubernetes, container, scaling, operator

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj