izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov odločanja pri spletnem nakupu novega avtomobila : magistrsko delo
ID Sotenšek, Boža (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sotensek4532-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna trgovina, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, avtomobili, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Sotenšek]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 63, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-136820 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:97680643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:609
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of factors influencing the online purchase of a new vehicle
Ključne besede:online shopping, purchasing, decision making, consumer behaviour, cars, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj