Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, VisibleLearning for Mathematics: Grades K-12: What WorksBest to Optimize Student Learning, Corwin Mathematics:2017; 269 pp.: ISBN: 9781506362946
ID
Zupančič, Monika
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7161/
Galerija slik
Izvleček
This book is relevant to target readers (mathematics teachers) both in terms of the topic chosen and the way it is written. It contains some very interesting ideas and themes (e.g., categorising learning into three phases, effect sizes for 150 influences, highlighting the importance of communication and mathematical talk) that offer the possibility to be elaborated upon at the college level, as professors of didactics could include them in their didactics courses for pre-service teachers.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ocena knjige
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2022
Št. strani:
241-246
Številčenje:
12
PID:
20.500.12556/RUL-136201
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
104652803
Datum objave v RUL:
05.05.2022
Število ogledov:
412
Število prenosov:
117
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
book review
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj