izpis_h1_title_alt

Poučevanje Federica Garcíe Lorce pri pouku slovenščine in španščine v slovenskih gimnazijah
ID Parežnik, Polona (Avtor), ID Kalenić Ramšak, Branka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Krakar Vogel, Boža (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,61 MB)
MD5: 64D262F223D30E083B1EEA8137F0736D

Izvleček
Magistrsko delo obravnava poučevanje ter samo količino poučevanja Federica Garcíe Lorce pri pouku slovenščine in španščine v slovenskih gimnazijah. V teoretičnem delu magistrskega dela začenjamo z opisom didaktike književnosti ter opredelimo literarni kanon in bralno zmožnost dijaka. Nadaljujemo s pregledom položaja svetovne in natančneje španske in hispanoameriške književnosti v slovenskem prostoru splošne, klasične in strokovne gimnazije. V sklopu pregleda se poglobimo v učne načrte in učbeniške sestave. Prav posebej se posvetimo položaju Federica Garcíe Lorce v slovenskem izobraževalnem prostoru, njegovo prisotnost ponovno preverjamo v učnih načrtih in učbeniških sestavih, pomanjkanje le-te nakazuje empirični del magistrskega dela, kjer smo o pesniku anketirali dijake dveh slovenskih gimnazij. Za boljše poučevanje profesorjev in razumevanje dijakov ponudimo razlago o medpredmetnem poučevanju, premajhno količino le-tega dokazujemo z intervjuji s profesorji slovenščine in španščine slovenskih gimnazij prav tako v empiričnem delu. Za spodbujanje medpredmetnega povezovanja ponudimo didaktični model učne ure medpredmetnega povezovanja med slovenščino in španščino.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gimnazija, didaktika književnosti, literarni kanon, učni načrt, učbeniški sestav, Federico García Lorca, medpredmetno povezovanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.04.2022
Število ogledov:778
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching Federico García Lorca in Slovene and Spanish classes in Slovenian high schools
Izvleček:
Master Thesis discusses teaching and the quantity of teaching of Federico García Lorca in Slovene and Spanish classes in Slovenian high schools. In the first theoretic part we begin with defining didactics of literature, literary canon and reading capacity of the student. We continue with revising the position of world and most accurately Spanish and Hispanic literature in Slovenian education space. We look at curriculums and textbooks more profoundly. We focus more on the position of Federico García Lorca in Slovene education space, we search for his presence in curriculums and textbooks and his absence is proven by the empiric part of the thesis, where students from two Slovene high schools were questioned. To offer the professors better ways of teaching and increase the understanding of the students, we offer an explanation of cross-curricular integration and prove the need for it with a series of interviews with professors of Slovene and Spanish. To promote cross-curricular integration we offer a didactics model of cross-curricular integration class between Slovene and Spanish.

Ključne besede:high school, didactics of literature, literary canon, curriculum, textbooks, Federico García Lorca, cross-curricular integration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj