izpis_h1_title_alt

Razvoj računalniške igre na temo preprečevanja okužbe
ID ŽIBERT, JAN (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,84 MB)
MD5: 1BB7440B10503028A617A7929C24DEFF

Izvleček
V preteklosti je že kar nekajkrat prišlo do izbruha različnih nalezljivih bolezni. Ker med njimi po navadi preteče nekaj časa, je potrebno ponavljanje in osveževanje znanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužb. Na temo ukrepov smo razvili igro Outbreak: Office, s katero želimo igralca ozavestiti o varnostnih ukrepih na interaktiven način. Pri razvoju smo se želeli preizkusiti v vseh vlogah, ki sodelujejo pri razvoju videoigre. Tako smo opravljali delo oblikovalca igranja, oblikovalca podobe igre, programerja, oblikovalca okolja, zvočnega inženirja in preizkuševalca ter pridobili nove izkušnje in znanje iz navedenih področij ter spoznali, kako veliko dela je vloženega v nastanek igre.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poučna igra, okužba, razvoj videoigre
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135899 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:103094275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.03.2022
Število ogledov:656
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Game development on the topic of infection spread prevention
Izvleček:
Through the course of history, there has been quite a few outbreaks of infectious diseases. Since there is usually quite some time between them, it is important to refresh our knowledge in preventive measures to limit the infection spread. We developed a game called Outbreak: Office, which aims to inform the player about preventative measures in an interactive way. During development our aim was to try out every role involved in developing games. We worked as a gameplay designer, an artist, a programmer, a level designer, a sound engineer and a tester. It led into acquiring more experience and knowledge in these fields and helped realize how much work is put into making a game.

Ključne besede:poučna igra, okužba, razvoj videoigre

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj