izpis_h1_title_alt

Zastopanost afektivnih dejavnosti v učbenikih za angleški jezik
ID Birsa Šabec, Jana (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,90 MB)
MD5: 3EC59E1E444947E5B0A8B3A9E585ED17

Izvleček
Osrednja tema magistrskega dela je motivacija v učbenikih za angleščino in zastopanost afektivnih dejavnosti, to je takšnih, ki so usmerjene v učenčevo čustvovanje. Teoretični del naloge osvetljuje temeljite raziskave značilnosti in načel, na katerih domnevno temeljijo afektivne dejavnosti: osebne lastnosti učenca (stili in strategije učenja, osebnost, starost ter motivacija in stališča do učenja), vloga učitelja angleščine pri ustvarjanju in ohranjanju motivacije v razredu, tesno povezani pojmi, kot so avtonomija učenca, osredinjenost na učenca ter humanizem v vzgojno-izobraževalnem procesu, kratek splošen pregled učbenikov angleščine, ter nazadnje, afekt oz. čustvenost med procesom učenja in kako se le-ta odraža v šestih izbranih učbenikih za angleščino različnih težavnostnih stopenj, namenjenih različnim starostnim skupinam. Empirični del predstavlja analiza enajstih izbranih dejavnosti iz učbenikov za angleščino, ki je bila izvedena s pomočjo seznama dvanajstih lastnosti, ki naj bi jih imela t.i. afektivna dejavnost. Kriteriji za ocenjevanje aktivnosti temeljijo na verodostojnih raziskavah, povzetih v teoretičnem delu naloge. Analiza izpostavi dva nadpovprečno afektivna učbenika, kjer je zastopanost aktivnosti, usmerjenih v učenčevo čustvovanje in motivacijo, največja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poučevanje angleščine, afektivni dejavnik, motivacija, humanizem, analiza učbenikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135389 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:100339459 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.03.2022
Število ogledov:1472
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Representation of affective activities in ELT coursebooks
Izvleček:
The central theme of this master’s thesis is motivation and the affective factor in ELT coursebooks, more precisely, the nature of affective textbook activities. The theoretical part of this dissertation features thorough research on the underlying principles that constitute an affective ELT activity: learner characteristics (learning styles and strategies, personality and age factor, motivation and attitudes), the teacher’s role in generating and maintaining motivation in an ELT classroom, the closely related concepts of learner autonomy, learner-centredness and humanistic education, a brief look at ELT coursebooks in general, and finally, the identification of affect in learning, outlining how exactly it is manifested in the six selected coursebooks intended for different age groups and language levels. The empirical part presents an evaluation of eleven coursebook activities using a convenient checklist comprised of twelve properties deemed mandatory for an activity to be considered affective. The criteria strongly rely on the discussed theoretical premises. The checklist analysis successfully highlights two exceptionally affective textbooks.

Ključne besede:ELT, affective factor, motivation, humanism, coursebook analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj