izpis_h1_title_alt

Zastopanost afektivnih dejavnosti v učbenikih za angleški jezik
ID Birsa Šabec, Jana (Author), ID Skela, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (5,90 MB)
MD5: 3EC59E1E444947E5B0A8B3A9E585ED17

Abstract
Osrednja tema magistrskega dela je motivacija v učbenikih za angleščino in zastopanost afektivnih dejavnosti, to je takšnih, ki so usmerjene v učenčevo čustvovanje. Teoretični del naloge osvetljuje temeljite raziskave značilnosti in načel, na katerih domnevno temeljijo afektivne dejavnosti: osebne lastnosti učenca (stili in strategije učenja, osebnost, starost ter motivacija in stališča do učenja), vloga učitelja angleščine pri ustvarjanju in ohranjanju motivacije v razredu, tesno povezani pojmi, kot so avtonomija učenca, osredinjenost na učenca ter humanizem v vzgojno-izobraževalnem procesu, kratek splošen pregled učbenikov angleščine, ter nazadnje, afekt oz. čustvenost med procesom učenja in kako se le-ta odraža v šestih izbranih učbenikih za angleščino različnih težavnostnih stopenj, namenjenih različnim starostnim skupinam. Empirični del predstavlja analiza enajstih izbranih dejavnosti iz učbenikov za angleščino, ki je bila izvedena s pomočjo seznama dvanajstih lastnosti, ki naj bi jih imela t.i. afektivna dejavnost. Kriteriji za ocenjevanje aktivnosti temeljijo na verodostojnih raziskavah, povzetih v teoretičnem delu naloge. Analiza izpostavi dva nadpovprečno afektivna učbenika, kjer je zastopanost aktivnosti, usmerjenih v učenčevo čustvovanje in motivacijo, največja.

Language:Slovenian
Keywords:poučevanje angleščine, afektivni dejavnik, motivacija, humanizem, analiza učbenikov
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2022
PID:20.500.12556/RUL-135389 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:100339459 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.03.2022
Views:1475
Downloads:121
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Representation of affective activities in ELT coursebooks
Abstract:
The central theme of this master’s thesis is motivation and the affective factor in ELT coursebooks, more precisely, the nature of affective textbook activities. The theoretical part of this dissertation features thorough research on the underlying principles that constitute an affective ELT activity: learner characteristics (learning styles and strategies, personality and age factor, motivation and attitudes), the teacher’s role in generating and maintaining motivation in an ELT classroom, the closely related concepts of learner autonomy, learner-centredness and humanistic education, a brief look at ELT coursebooks in general, and finally, the identification of affect in learning, outlining how exactly it is manifested in the six selected coursebooks intended for different age groups and language levels. The empirical part presents an evaluation of eleven coursebook activities using a convenient checklist comprised of twelve properties deemed mandatory for an activity to be considered affective. The criteria strongly rely on the discussed theoretical premises. The checklist analysis successfully highlights two exceptionally affective textbooks.

Keywords:ELT, affective factor, motivation, humanism, coursebook analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back