izpis_h1_title_alt

Marketinška strategija in prepoznavnost blagovne znamke Red Bull : diplomsko delo
ID Jančar, Tadej (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jancar3827.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, strategija trženja, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Jančar]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 39 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13524 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18626790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2784
Število prenosov:377
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, positioning, marketing strategy, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj