izpis_h1_title_alt

Določitev strategije uporabe elektromotorja v hibridni transmisiji za dosego minimalne porabe goriva
ID Berden, Nejc (Avtor), ID Klemenc, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Katrašnik, Tomaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,57 MB)
MD5: D4F6520DF0F1D3D7AEBC0C38C5B207AC

Izvleček
V diplomskem delu smo na podlagi standardiziranega WLTC-cikla vožnje določili strategijo vklopa elektromotorja. Najprej smo izvedli preračun voznih uporov in določili potrebni moment na kolesih. Ker gre za hibridno transmisijo, je bilo treba določiti, kdaj dobimo potrebni moment iz električnega dela transmisije in kdaj iz motorja z notranjim zgorevanjem. Sprejeta odločitev glede vklopa elektromotorja je bila vezana na pospeške v danem trenutku in gradient momenta na elektromotorju. Na podlagi strategije so bili določeni trije načini vožnje, A, B in C, z različnimi gradienti povečevanja momenta elektromotorja. Na podlagi pedala za plin so bili preračunani potrebni podatki o obratih in na podlagi teh s pomočjo grafa BSFC izračunana trenutna poraba goriva skozi vozni cikel WLTC. S pomočjo analize podatkov o porabi goriva je bila podana primerna rešitev za hibridno transmisijo vozila.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strategije ravnanja z energijo, hibridna vozila, WLTC, vozni upori, elektromotorji, diagram BSFC
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Berden]
Leto izida:2022
Št. strani:XXII, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-134914 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629:621.313.13:531.4(043.2)
COBISS.SI-ID:97662723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2022
Število ogledov:928
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Estimating a strategy for usage of electric motor in a hybrid transmission system for a minimum fuel consumption
Izvleček:
In this thesis, an electric motor start-up strategy was defined that is based on the standardised WLTC driving cycle. First, the rolling resistances were calculated and the required wheel torque was determined. As the vehicle has a hybrid transmission, it was necessary to determine when to get the required torque from the electric part of the transmission and when from the internal combustion engine. The decision taken to engage the electric motor was linked to the acceleration at a given moment and the torque gradient on the electric motor. Based on the strategy, three driving modes A, B and C with different gradient levels were determined. The required angular velocity data was calculated based on the accelerator pedal and the instantaneous fuel consumption over the WLTC driving cycle was calculated using the BSFC graph. By comparing the fuel consumption data, a suitable solution for the hybrid transmission of the vehicle was given.

Ključne besede:energy management strategy, hybrid vehicle, WLTC, driving resistance, electric motor, BSFC diagram

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj