izpis_h1_title_alt

Senzorna integracija skozi kiparsko dejavnost
ID Treven, Petra (Avtor), ID Podobnik, Uršula (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7096/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Senzorna integracija v likovni (kiparski) dejavnosti je aktivnost, ki obsega sprejemanje in oblikovanje dražljajev, ki oblikujejo vedenje, zaznave in učenje. V teoretičnem delu diplomske naloge Senzorna integracija skozi kiparsko dejavnost sem predstavila kiparstvo v predšolskem obdobju in senzorno integracijo v povezavi s kiparsko dejavnostjo. V empiričnem delu sem izvedla sedem kiparskih dejavnosti z različnimi vrstami materiala (glina, mivka, zemlja, das masa, veje, listje, lubje, mavec in goba za aranžiranje). S pomočjo opazovalnega lista sem opazovala in beležila odzive otrok pri soočanju z različnimi kiparskimi materiali in njihovo vrednotenje kiparskega rezultata. Zanimalo me je tudi, kako otipne značilnosti kiparskega materiala vplivajo na otrokove želje po ponovni uporabi posameznega materiala. Analizo sem dopolnjevala tudi s fotodokumentacijo posamezne dejavnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:senzorna integracija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-134857 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:96058883 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2022
Število ogledov:1773
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sensory integration through sculptural activity
Izvleček:
Sensory integration together with art (sculpture) is an activity that involves receiving and modelling stimuli that shape behaviour, perception and learning. In my thesis, Sensory integration through sculptural activity in the theoretical part, I presented sculpture in the preschool period and sensory integration in relation to sculptural activity. In the empirical part, I performed seven sculptural activities with different types of materials (clay, sand, soil, das clay, branches, leaves, bark, plaster and arrangement sponge). I used an observation sheet to observe and record the children's reactions when confronted with different sculptural materials and their evaluation of the sculptural result. I was also interested in how the tactile qualities of the sculpture material influence children's desire to reuse each material. I also supplemented the analysis with photo documentation of each activity.

Ključne besede:sensory integration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj