izpis_h1_title_alt

Analiza učinkov oglaševanja na družbenih omrežjih na vključenost in pridobivanje mednarodnih študentov : magistrsko delo
ID Kopina, Lea (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kopina4395-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:visoko šolstvo, internacionalizacija, študenti, oglaševanje, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kopina]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 56, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-133536 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:84971011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2021
Število ogledov:809
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the effects of social media advertising on the engagement and recruitment of international students
Ključne besede:university education, internacionalization, students, advertising, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj