izpis_h1_title_alt

Slabosti digitalnega trženja z vidika oglaševalskih agencij in oglaševalcev : magistrsko delo
ID Lapanja, Ana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lapanja4382-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, digitalizacija, blagovne znamke, image, varnost, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Lapanja]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 62, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-133480 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:82228995 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2021
Število ogledov:513
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Downsides of digital marketing from advertising agencies' and advertisers' point of view
Ključne besede:trženje, electronic marketing, digitalization, brands, image, safety, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj