izpis_h1_title_alt

An analysis of the customer relationship management implementation in a human resources company with suggestions for improvement : master's thesis
ID Bruketa, Matej (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bruketa4389-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, business process, models, cases, enterprises, human resource management, improvements
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bruketa]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-133478 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:82221059 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2021
Število ogledov:784
Število prenosov:71
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza uvajanja managementa odnosov z odjemalci v kadrovskem podjetju s predlogi za izboljšave
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, poslovni proces, modeli, primeri, podjetje, uporaba človeških zmogljivosti, izboljšave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj