izpis_h1_title_alt

Oblikovanje vizualne identitete podjetja Tobačne 3DVA na podlagi uravnoteženega pogleda na blagovno znamko : specialistično delo
ID Ornik, Barbara (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/ornik3773.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, identiteta podjetja, image, konkurenca, nakup, odločanje, case study, prodajalna
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Ornik]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 53 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13342 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
COBISS.SI-ID:18407654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:924
Število prenosov:276
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trademarks, corporate identity, image, competition, purchasing, decision making, case study, shops

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj