izpis_h1_title_alt

Raziskava vplivnih veličin in preračun krčnega naseda z narebričeno gredjo
ID Cej, Jure (Avtor), ID Nagode, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Oman, Simon (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (13,74 MB)
MD5: 09AB70E7A51443FB69702C170391325E

Izvleček
V avtomobilski industriji se pogosto srečujemo z grednimi zvezami, saj so učinkovite pri prenašanju vrtilnega momenta. Ena od njih je zveza gredi in pesta s krčnim nasedom z narebričeno gredjo. V nalogi smo s pomočjo MKE analize in eksperimenta poskusili preučiti veličine, ki vplivajo na take zveze, in predlagali enačbo, s katero bi lahko izračunali maksimalni vrtilni moment in vtisno silo. Osredotočili smo se na tri materiale, in sicer jeklo (C45), aluminijevo zlitino (AlMgSi1) in medenino (CuZn5). Za razliko od klasičnega krčnega naseda smo morali upoštevati prenos momenta tako preko trenja kot tudi preko oblike. Problem popisa te zveze so plastične deformacije, ki se pojavijo pri vtiskanju gredi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:krčni nased, krčni nased z narebričeno gredjo, MKE analiza, analitiči izračun, maksimalni moment, vtisna sila
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Cej]
Leto izida:2021
Št. strani:XXII, 64 str.
PID:20.500.12556/RUL-133411 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.82:531:519.61(043.2)
COBISS.SI-ID:86638595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.11.2021
Število ogledov:1514
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Research of influential parameters and calculation of knurled interference fit
Izvleček:
In the automotive industry, we often deal with shaft couplings because they are very effective at transferring torque. One type of shaft coupling is one with a knurled interference fit. In this thesis we examine the different variables which influence the shaft coupling and propose an equation for calculating maximum torque and push-in force respectively. We focused on three different materials including steel (C45), aluminium alloy (AlMgSi1) and brass (CuZn5). Unlike with a classical interference fit, we must also consider the transfer of torque via the shape of the coupling itself as well as via friction. The problem of evaluating this joint are the plastic deformations which occur during the shaft joining.

Ključne besede:interference fit, knurled interference fit, FEM analysis, analytical calculation, maximum torque, push in force

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj