izpis_h1_title_alt

Human Touch - del organizacijske kulture avtomobilske znamke Škoda : diplomsko delo
ID Škerjanec, Mija (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/skerjanec139.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, Škoda, organizacija, management, strategija, kultura podjetja, vrednote, družbena odgovornost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Škerjanec]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 27 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13322 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:18383846 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1131
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, industrial enterprises, trademarks, Škoda, organization, management, strategy, corporate culture, values, social responsibility

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj