Podrobno

Ocena konkurenčnih prednosti podjetja Gorenje v primerjavi z izbranimi konkurenčnimi podjetji : diplomsko delo
ID Milošević, Matej (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/milosevic3700.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenčnost, konkurenčne prednosti, strategija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Milošević]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 41 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:18380518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1614
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MILOŠEVIĆ, Matej, 2009, Ocena konkurenčnih prednosti podjetja Gorenje v primerjavi z izbranimi konkurenčnimi podjetji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Milošević. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/milosevic3700.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, household appliances, industrial enterprises, Gorenje, company performance, business efficiency, competitivity, competitive advantage, strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Premijske blagovne znamke - primer Mercator Premium
  2. Izkustveni marketing
  3. Izkustvena tržna znamka in njen prodajni prostor
  4. Uspešna slovenska blagovna znamka
  5. Širjenje tržnih znamk
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profil kupca trgovske blagovne znamke
  2. Trženje odkovkov
  3. Trženje logističnih storitev
  4. Trženje Gospodarskega razstavišča
  5. Trženje sive lepenke

Nazaj