izpis_h1_title_alt

Odnos milenijcev do družbeno odgovorne potrošnje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kumar, Anej (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kumar1939.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošništvo, potrošnja, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, družbena odgovornost, mladina
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kumar]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 24, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-132632 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:79642371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:717
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The attitude of millennials towards socially responsible consumption
Ključne besede:consumerism, consumption, consumer behaviour, purchasing, decision making, social responsibility, youth

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj