izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznave z avtonomnostjo povezane varnostne tehnologije avtomobilske znamke Volvo na nakupno odločanje porabnikov : magistrsko delo
ID Jermančič, Anja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jermancic4303-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, avtomobili, Volvo, varnost, tehnologija, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jermančič]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 63, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-132615 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:78977027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:509
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of perceptions of the autonomy associated safety technology of the Volvo car brand on consumers' purchasing decisions
Ključne besede:marketing, brands, cars, Volvo, safety, technology, consumer behaviour, satisfaction, loyalty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj