izpis_h1_title_alt

Primerjava družbenih omrežij za spletno trženje v podjetjih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Možina, Ana (Avtor), ID Tomat, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/mozina1915.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, strategija trženja, efektivnost, podjetje, komparacije
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Možina]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-132606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:78423555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:642
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of social networks for digital marketing in companies
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, marketing strategy, efficiency, enterprises, comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj