izpis_h1_title_alt

Developing consumer-based brand equity via social media : master's thesis
ID Širok, Jaka (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sirok4300-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, image, values, social networks, success, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Širok]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 70, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-132592 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:78049027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:541
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Družbeni mediji kot gradnik vrednosti blagovnih znamk v očeh kupcev
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, vrednost, družbena omrežja, uspeh, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj