izpis_h1_title_alt

Ocena možnosti razvoja in trženja proizvodov iz bukovine
ID Oblak, Leon (Avtor), ID Jošt, Matej (Avtor), ID Kropivšek, Jože (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (579,96 KB)
MD5: 25D0CA7D9C34769540F0C7C162C48DBE
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/les-wood/article/view/12198 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Če želi lesno podjetje uspešno razvijati in tržiti svoje izdelke, mora pred tem dobro raziskati svoj ciljni trg, posebej še, če gre za izdelke iz specifične vrste lesa - v našem primeru iz bukovine. Oblikovali smo tri modele: model za oceno možnosti razvoja izdelkov, model za oceno možnosti trženja izdelkov in model za oceno njihovega tržnega potenciala. Slednjega smo s pomočjo analitičnega hierarhičnega procesa tudi uporabili v raziskavi in na ta način prišli do zanimivih rezultatov. Strokovnjaki, ki so sodelovali v raziskavi, izvedeni z AHP metodo, ocenjujejo, da je kakovost najpomembnejši kriterij pri odločanju o nakupu izdelkov iz bukovine, drugi najpomembnejši kriterij je cena, tretji pa ideja. Promocijski splet in dodatne storitve po mnenju v raziskavo vključenih strokovnjakov le v manjši meri vplivajo na odločitev kupcev o nakupu izdelkov iz bukovine. Vsi trije predstavljeni modeli so lahko dober pripomoček podjetjem, ko se odločajo za razvoj novih izdelkov in njihovo trženje

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:razvoj izdelkov, trženje proizvodov, analitični hierarhični proces, ocena tržnega potenciala, bukovina
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:Str. 73-83
Številčenje:Letn. 66, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-132488 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*71:176.1 Fagus sylvatica(045)
ISSN pri članku:0024-1067
DOI:10.26614/les-wood.2017.v66n01a07 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:2793097 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.10.2021
Število ogledov:593
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:06.06.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development and marketing possibilities of beechwood products assessment
Izvleček:
If a company in the wood industry wants to develop and market its products successfully, it has to explore its target market well, especially for products from a specific type of wood - in our case, from beechwood. We designed three models: a model for the assessment of the product development potential, a model for the assessment of marketing of product opportunities, and a model for the assessment of product market potential. The latter was used in the study within the Analytic Hierarchy Process (AHP) and gave interesting results. Experts who participated in the survey conducted by the AHP method have estimated that the most important criterion while deciding to purchase beechwood products is quality, the second most important criterion is the price, and the third one is the idea. According to the survey, promotional mix and additional services have a minor impact on customer decisions about buying beechwood products. All three presented models can be a good tool that companies can usefully apply when deciding on developing and marketing a new product

Ključne besede:product development, product marketing, analytic hierarchy process, assessment of market potential, beech

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:V4-1419
Naslov:Racionalna raba lesa listavcev s poudarkom na bukovini

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P4-0015
Naslov:Les in lignocelulozni kompoziti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj