izpis_h1_title_alt

Pospeševanje prodaje blagovne zmanke [!] Dove : diplomsko delo
ID Šterbenc, Erika (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sterbenc3605.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, kozmetika, pospeševanje prodaje, potrošnik, odločanje, promocija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Šterbenc]
Leto izida:2008
Št. strani:45 str., 25 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:18322406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1370
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, cosmetics, sales promotion, consumer, decision making, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj