izpis_h1_title_alt

Spreminjanje vedenja turistov zaradi vplivnostnega trženja : empirična raziskava med slovenskimi turisti
Korbar, Lucija (Avtor), Konečnik Ruzzier, Maja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (599,45 KB)
MD5: DA6E33A426F6C31AC45F1F13FBA1049F
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.dmslo.si/akademija-mm/29-akademija-mm Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku predstavljamo vplivnostno trženje in njegove vplive na proces vedenja turistov. Čeprav je vplivnostno trženje v zadnjih letih postalo priljubljena oblika trženja na vseh področjih, je znanstvenih in empiričnih raziskav o vplivu vplivnežev na nakupno vedenje turistov zelo malo. Rezultati raziskave, izvedene med slovenskimi turisti, nakazujejo, da vplivnostno trženje vpliva na začetne faze v procesu nakupnega vedenja turistov, še posebej na prepoznavanje potreb in želja. Pri iskanju informacij mnogi turisti pogledajo Instagram in popotniške bloge, vendar ne moremo trditi, da jim to predstavlja pomemben vir informacij. Prav tako je raziskava pokazala, da turistov vplivneži ne prepričajo s svojo kredibilnostjo in nimajo odločujočega vpliva na njihove nakupne odločitve. Izsledki raziskave potrjujejo dognanja turističnih podjetij, da je sodelovanje z vplivneži priporočljivo, a je potrebna pazljivost pri izboru in sodelovanju z vplivneži.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, turizem, potrošnik, vplivnostno trženje, vplivneži, vedenje turistov
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 25-40
Številčenje:Letn. 15, št. 29
UDK:339.138
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:77272579 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:23
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changes in tourist behavior due to influencer marketing : an empirical research among Slovenian tourists
Izvleček:
This paper presents influencer marketing and its effects on the tourist behavior process. Although influencer marketing has become a popular form of marketing in all areas in recent years, there is little scientific and empirical research on the impact of influencers on tourist buying behavior. The results of a survey conducted among Slovenian tourists imply that influencer marketing impacts the initial stages in the buying behavior process, especially the identification of needs and desires. When searching for information, many tourists look at Instagram and travel blogs. However, the results do not confirm influencer marketing to represent an important information source and the decisive influence on buying decisions. In addition, tourists do not find influencers credible. The results of the research confirm the findings of tourism companies that cooperation with influencers is recommendable, but caution is needed when selecting and cooperating with influencers.

Ključne besede:marketing, tourism, consumer, influencer marketing, influencers, tourist behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj