Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The second round of the PHAR-QA survey of competences for pharmacy practice
ID
Atkinson, Jeffrey
(
Avtor
),
ID
De Paepe, Kristien
(
Avtor
),
ID
Sánchez Pozo, Antonio
(
Avtor
),
ID
Rekkas, Dimitrios
(
Avtor
),
ID
Volmer, Daisy
(
Avtor
),
ID
Hirvonen, Jouni
(
Avtor
),
ID
Božič, Borut
(
Avtor
),
ID
Skowron, Agnieska
(
Avtor
),
ID
Mircioiu, Constantin
(
Avtor
),
ID
Marcincal, Annie
(
Avtor
),
ID
Koster, Andries
(
Avtor
),
ID
Wilson, Keith A.
(
Avtor
),
ID
van Schravendijk, Chris
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,91 MB)
MD5: A73DC445F00159949869541D815A53B8
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2226-4787/4/3/27
Galerija slik
Izvleček
This paper presents the results of the second European Delphi round on the ranking of competences for pharmacy practice and compares these data to those of the first round already published. A comparison of the numbers of respondents, distribution by age group, country of residence, etc., shows that whilst the student population of respondents changed from Round 1 to 2, the populations of the professional groups (community, hospital and industrial pharmacists, pharmacists in other occupations and academics) were more stable. Results are given for the consensus of ranking and the scores of ranking of 50 competences for pharmacy practice. This two-stage, large-scale Delphi process harmonized and validated the Quality Assurance in European Pharmacy Education and Training (PHAR-QA) framework and ensured the adoption by the pharmacy profession of a framework proposed by the academic pharmacy community. The process of evaluation and validation of ranking of competences by the pharmacy profession is now complete, and the PHAR-QA consortium will now put forward a definitive PHAR-QA framework of competences for pharmacy practice.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pharmacy
,
education
,
competences
,
framework
,
practice
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FFA - Fakulteta za farmacijo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2016
Št. strani:
19 str.
Številčenje:
Vol. 4, iss. 3, art. 27
PID:
20.500.12556/RUL-131559
ISSN pri članku:
2226-4787
DOI:
10.3390/pharmacy4030027
COBISS.SI-ID:
108468483
Datum objave v RUL:
29.09.2021
Število ogledov:
857
Število prenosov:
157
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Pharmacy - A Journal of Pharmacy Education and Practice
Skrajšan naslov:
Pharmacy
Založnik:
MDPI
ISSN:
2226-4787
COBISS.SI-ID:
3457137
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
21.09.2016
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
farmacija
,
pedagoška praksa
,
izobraževanje
Projekti
Financer:
EC - European Commission
Program financ.:
Lifelong Learning programme
Številka projekta:
527194-LLP-1–2012–1-BE-ERASMUS-EMCR
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj