Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prometno-tehnični vidik izvedljivosti cestnih povezav Šared⠒Markovec in Šared⠒Padna v občini Izola : magistrsko delo
ID
Guštin, Marko
(
Avtor
),
ID
Lipar, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Rijavec, Robert
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,36 MB)
MD5: CB933BB62E138E1DEF9B37F56948A49B
PDF - Priloga,
prenos
(6,18 MB)
MD5: 1CBB7FDD6D3326B4B82529F0C6686A2F
PDF - Priloga,
prenos
(1,34 MB)
MD5: 6FD68F9776BEC104BE702357D92657A9
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Z naraščanjem števila prebivalcev v obalnih občinah počasi narašča tudi število motornih vozil in s tem količina cestnega prometa. Posledično se na Obali srečujemo s preobremenjeno cestno mrežo, zlasti v območju izolskega zaledja, ki ima slabo povezano cestno mrežo. Rešitev bi bila v vzpostavitvi novih razbremenilnih povezav. V sklopu magistrske naloge sem si zamislil izvedbo idejnih dostopnih cest Šared-Markovec in Šared-Padna. Z omenjenima cestnima povezavama bi lahko razvili in razbremenili obstoječo cestno mrežo. Preučil sem torej prometno-tehnični vidik izvedljivosti idejnih cestnih povezav. Cilj je bil analizirati kje in kako bi predvideni dostopni cesti lahko potekali, ali bi tovrsten projekt lahko razbremenil obstoječo cestno mrežo in katere bodo njegove potencialne posledice ob realizaciji. Upošteval sem prometno študijo, ki je v nastanku v sklopu izdelave hitre ceste Koper-Dragonja, s pomočjo katere sem ocenil, koliko prometa bi pravzaprav dostopni cesti prevzeli. Hkrati sem upošteval pogoje in omejitve prostorskih načrtov občine ter smernice iz inženirsko geoloških poročil območja obravnave, na podlagi katerih sem cesto sprojektiral v programu Civil 3D. Izračunal sem še aproksimativno oceno investicije ob potencialni izvedbi projekta. Zaključil sem s SWOT analizo, kjer sem še povzel rezultate.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ceste
,
projektiranje cest
,
Civil 3D
,
Izola
,
Šared
,
Markovec
,
Padna
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Guštin]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-131243
UDK:
625.7/.8:656.1(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:
79289091
Datum objave v RUL:
24.09.2021
Število ogledov:
1268
Število prenosov:
621
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Technical feasibility of new road connections Šared⠒Markovec and Šared⠒Padna in the municipality of Izola : master thesis
Izvleček:
Due to the population growth in coastal municipalities, the number of motor vehicles and thus the amount of road traffic is slowly increasing. Consequently, traffic congestion on road networks is not uncommon, especially in the hinterland of Izola, which has a poorly connected road system. As a result, an urge to build new relief links occurred. As part of my master's thesis, I envisioned the implementation of the conceptual access roads Šared⠒Markovec and Šared⠒Padna. These road connections could further develope the existing road network and alleviate congestions. Therefore, the technical aspect of the feasibility of conceptual road connections was examined. The aim was to analyze where and how the envisaged access roads could be build, whether such a project could alleviate the existing road network and what it's consequences would be when implemented. The up-and-coming traffic study of the construction of Koper⠒Dragonja expressway was used in order to estimate the amount of traffic that relief roads would actually take away from the existing road connections. The conditions and limitations of the spatial plans of the municipality and the guidelines from the engineering geological reports of the treatment area were also taken into account, based on which the roads were designed in the Civil 3D program. An approximate estimate of the investment at the potential implementation of the project was also calculated. Ultimately, SWOT analysis was carried out, where all the results were summarized.
Ključne besede:
roads
,
road design
,
Civil 3D
,
Izola
,
Šared
,
Markovec
,
Padna
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj