izpis_h1_title_alt

Mutacija v serijskem objektu
ID Maznik Antić, Ema (Avtor), ID Čerče, Ksenija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kapus, Sergej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,78 MB)
MD5: EB4F759B98BAD52C096BD49E8F683B02

Izvleček
V aktualnem besedilu se fokusiram na sodobne smernice v filozofiji (spekulativni realizem), implikacijo abjekta in estetiko campa ter produkcijo objektov iz termoreverzibilnih materialov in epoksija. Dekadentni romanopisec Joris Karl Huysmans, natančneje njegovo delo Proti toku, mi služi za analogijo ustvarjalca, potopljenega v modalnosti svojega umetniškega objekta. Definiram virtualen, navidezen kontekst, iz katerega so ti objekti ekstrahirani, in se ukvarjam z razpršeno naravo njihove distribucije. Kot ključne oporne točke pri vizualni produkciji uporabim delo Charlotte Posenenske, glasbeni video Grace Jones v režiji Nicka Hookerja, postinternet in Evo Hesse. Slednja mi je v pomoč pri odkrivanju serialnega značaja lastnega dela. Koncentriram se na princip semplanja, transgresijo, najdeni predmet in objektu določim konkretno fizično dispozicijo v prostoru.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slikarstvo, serialnost, ponavljanje, postinternet, fotodokumentacija, camp, abjekt, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-131066 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2021
Število ogledov:1464
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mutation in serial objects
Izvleček:
My thesis focuses on contemporary trends in philosophy (speculative realism), the implication of the abject, camp aesthetics and the production of objects from thermoreversible materials and resin. Joris-Karl Huysmans, French decadent novelist, or more precisely, his work Against Nature, provides an analogy for a creator immersed in the modality of his art object. I define the virtual context from which these objects are extracted, and deal with the dispersed nature of their distribution. Charlotte Posenenske, Grace Jones’ video directed by Nick Hooker, Postinternet and Eva Hesse are used as key points in my visual production. I rely on the latter to discover the serial character of my work. I concentrate on the principle of sampling, transgression, the found object and determine the object’s physical disposition in space.

Ključne besede:Painting, serial art, repetition, post-internet, photo documentation, camp, abject, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj