izpis_h1_title_alt

UTEMELJENOST PRIPOROČENE TEHNIKE VOŽNJE MOTORNEGA KOLESA
ID Tominec, Kristjan (Avtor), ID Muha, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,41 MB)
MD5: 392B50E803216CC173C5D61A51BDE079

Izvleček
Število na novo registriranih motornih koles v Sloveniji se vsako leto povečuje. Zaradi hitrega tehničnega razvoja motornih koles so le-ta postala dostopnejša širši populaciji. Glede na stil vožnje ter potrebo ima posameznik na voljo veliko vrst motornih koles. Diplomsko delo je osredotočeno predvsem na opis dinamike gibanja motornega kolesa. Podane so informacije o pravilni in najbolj učinkoviti tehniki vožnje. Dinamika gibanja je razdeljena na tri segmente: pospeševanje, zaviranje in usmerjanje. V diplomskem delu so opisane fizikalne sile, ki delujejo na motorno kolo in voznika motornega kolesa med vožnjo ter vpliv geometrijskih elementov cestnega sistema na samo vožnjo in voznika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motorno kolo, voznik motornega kolesa, krivine, cestišče, zaviranje, pospeševanje, spreminjanje smeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FPP - Fakulteta za pomorstvo in promet
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-131044 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2021
Število ogledov:487
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DYNAMICS OF MOTORCYCLE MOVEMENT
Izvleček:
The number of newly registered motorcycles in Slovenia is increasing every year. Due to the rapid technical development of motorcycles, they have become more accessible to the general population. Depending on the riding style and need, an individual has many types of motorcycles available. The thesis is focuses mainly on the description of the dynamics of motorcycle movement. Information on the correct and most effective driving technique is given. The dynamics of movement is divided into three segments: acceleration, braking and steering. The thesis describes the physical forces acting on the motorcycle and the driver of the motorcycle while driving and the influence of the geometric elements of the road system on the ride itself and the driver.

Ključne besede:motorcycle, motorcycle driver, curves, road, braking, acceleration, reversing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj